“Sular yükselince, balıklar karıncaları yer... Sular çekilince de karıncalar balıkları yer... Kimse bugünkü üstünlüğüne ve gücüne güvenmesin.. Çünkü kimin kimi yiyeceğine "suyun akışı" karar verir... Afrika atasozu

Salı, Kasım 28, 2006

Figân




Omuzlarda son busem
Hak sırtımda yük değil
Sokaklar mekana uzar
Son bakışım tutar
Adem ve Havva
Aksak bastonlu adam
Dağ-tepe yemeni gizler
Hüzün damlar sandukamdan
Mendilim yok
Haysiyet balçık
Riya tac
Günahlarım
Emaneti deler

28/11/2006

Birsen Şahin

1 Comments:

Blogger Nasıl geçti habersiz... said...

Merhaba,Endişeli Peri'nin orada gördüm sizi.
Kedim var diye okuyunca geldim ziyarete.:)
Okudum bir çok yazınızı
Benim de kedilerim var bir dolu. Evde artık 2 ,gerisi bahçede.
Neyse anlatıyorum benim orada.
Beklerim her zaman ben de gelirim ziyaretinize.
Şimdilik hoşcakalın,sevgilerimle.

Aralık 03, 2006 5:42 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

Seninle gurur duyuyorum

kalbim seninle

Edith Piaf - La Vie En Rose
by bigproblem11