“Sular yükselince, balıklar karıncaları yer... Sular çekilince de karıncalar balıkları yer... Kimse bugünkü üstünlüğüne ve gücüne güvenmesin.. Çünkü kimin kimi yiyeceğine "suyun akışı" karar verir... Afrika atasozu

Çarşamba, Ekim 18, 2006

Cem Karaca

Kahya Yahya

Diskoteğin önünde kahya durmuşum
Araba plakasından fallar tutmuşum
İçeri giren sarı kız bana baksaydı
Baksaydıda bana bana benim olsaydı
Olmaz olmaz bilirim ben kahya yahya
O kimbilir kimin nesi ben kahya yahya

Şu istanbul şehrinden neler ummuşum
Ummuşumda sadece yutkunmuşum
İçeri giren sarı kız bana baksaydı
Baksaydıda bana bana benim olsaydı
Olmaz olmaz bilirim ben kahya yahya

Dur be oğlum kahya yahya gel haddini bil
Sen kahyasın kahya gibi kahyalığını bil
İceri giren sarı kız bana bakmazki
Baksa bile bana bana benim olmazki
Olmaz olmaz bilirim ben kahya yahya






Islak Islak(Funda Arar-Fatih Erkoç'la "Yankılar" Programından)




Namus Belası




Adiloş Bebe






Hayvan Terli





Ağır Roman




68'linin Türküsü





Raptiye Rap Rap


4 Comments:

Blogger Unknown said...

YouTube' yi satın alan Google'nin başı Telif haklarıyla beladaymış ve yakında YouTube'den Müzik Vs. Telifli eserler kaldırılacakmış kalkmadan tadını çıkartalım bari

Ekim 19, 2006 12:04 ÖÖ  
Blogger Birsen Şahin said...

Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

Ekim 19, 2006 12:16 ÖÖ  
Blogger Birsen Şahin said...

Tüh be! Umarım bir çaresini bulur google, bu kadar kullanıcı var. Yazık olur hepimize

Ekim 19, 2006 12:17 ÖÖ  
Blogger Unknown said...

Telif Davaları var şu an Özellikle YouTube'ı almak isteyip alamayan şirketler tarafından açılan.

Bakalım göreceğiz...

Ekim 20, 2006 11:59 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

Seninle gurur duyuyorum

kalbim seninle

Edith Piaf - La Vie En Rose
by bigproblem11