“Sular yükselince, balıklar karıncaları yer... Sular çekilince de karıncalar balıkları yer... Kimse bugünkü üstünlüğüne ve gücüne güvenmesin.. Çünkü kimin kimi yiyeceğine "suyun akışı" karar verir... Afrika atasozu

Pazartesi, Kasım 16, 2009

Millet ve Halk Arasındaki Fark Komedisi

Yukarıdaki başlığı tıklayın. Orada okyacağınız haber birkaç gazetede yer aldı. Her ne hikmetse kova koca gazeteler bu habere itibar etmedi.

İşte Millet ve Halk arasındaki fark budur! Yani, komedi gibi. Zinhar kimseyi aklamıyorum. Ancak, her şeye rağmen, ben de bu yargıya "Kağıt parçası" ile hüküm vermeye nasıl cüret ediyorsunuz? Bu nasıl adalet? diye haykırıyorum.

Yargıya güveneceğim! Öyle mi?

Yargıya güvendim, yeğenlerimi ayrı tarihlerde üzerime geçirip, evlat edindim. Kızımı üzerime geçireceğim dönemde evliydi. Hiç anlam veremediğimiz halde, hakim kızımın eşinin de fikrini almak istedi ve davamız başka bir tarihe ertelendi. Hakim damadımın bir itirazı olup olmayacağını soracaktı.

İkinci dava günü damadım işinden izin aldı, bir günlük maaşını kaybetti, fakat hakim, sanki çağıran o değilmiş gibi, damadımla ilgilenmedi bile.

Bu konuda ben hep bir şeyi merak ettim; bu nasıl bir mantıktır ki, ben yeğenimi evlat edineceğim zaman, üstelik de yeğenimin bundan menfaatleri olacağı gözönüne alındığında, bu husus kocasına danışılacak! Benim veya kızımın kıt aklı bunlara ermediğinden, hakim -erkek- de bizi insan yerine koymadı zaten.

Bugün kızım eşinden boşanalı iki yıl olmak üzere.

Ey hakim, cevap versene, hangi damada neyi sormak için çağırdın?

Zaten hep birşey dikkatimi çeker. Futbol sahasında adalet dağıtan şahsa "hakem" deriz. Doğrusu da budur. Diğerine "hakim" deriz. Kökeni hakimiyettir. Ey yargı, şimdi bana cevap ver: Senin misyonun ne allahaşkına ? Üzerimde hakimiyet kurmak mı? Yoksa, adalet dağıtmak mı?

Yargıya güvenmemi istiyorsunuz! Ne kadar komiksiniz. Haydi siz aklınızı peynir ekmekle yediniz, beni de mi öyle zannediyorsunuz bre hakimler?

Baştaki yazıya dönelim: Fotokopi belge nedir? Asli belge midir? Kağıt parçası mıdır? Haydi CEVAP VERİN!

Etiketler:

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Seninle gurur duyuyorum

kalbim seninle

Edith Piaf - La Vie En Rose
by bigproblem11