“Sular yükselince, balıklar karıncaları yer... Sular çekilince de karıncalar balıkları yer... Kimse bugünkü üstünlüğüne ve gücüne güvenmesin.. Çünkü kimin kimi yiyeceğine "suyun akışı" karar verir... Afrika atasozu

Perşembe, Ekim 29, 2009

Bırakın Bu Ayakları!

Bu kaçıncı sahtekarlığınız?



Bizi hala salak mı zannediyorsunuz?



Ben ellibir yaşımı bitirdim, daha hala egemenliğin bize geçtiğini göremedim, sadece oy vermeye giden koyun sürüsüyüz biz!



Ama yemezler paşa, bitti artık tek ayak üstünde binbir suratlar.



Orduyu da beraberinde batırma! Bu işin gereğini yap ve o kurumu cuntacılardan temizle ki, sana evlat emanet edelim.



Kimsenin bayramını kutlayamam. Ordusu bu kadar pisliğe karışmış bir millet bayram kutlama hakkına sahip değildir!


İttihatçı zihniyet gümbür gümbür yıkılıyor.

Yaşasın demokrası, var ol güzel memlektim, selam olsun sana T.C. vatandaşı!

Etiketler:

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Seninle gurur duyuyorum

kalbim seninle

Edith Piaf - La Vie En Rose
by bigproblem11