“Sular yükselince, balıklar karıncaları yer... Sular çekilince de karıncalar balıkları yer... Kimse bugünkü üstünlüğüne ve gücüne güvenmesin.. Çünkü kimin kimi yiyeceğine "suyun akışı" karar verir... Afrika atasozu

Cumartesi, Ağustos 08, 2009

Kemik


Daldırdım ellerimi hayata, ayaladım bahtıma ne çıkarsa;

Bir kemik ile bir kök kaldı avucuma

Kimbilir hangi köpeğin geleceği için zulaladığı bir lokma

Benim geleceğim oldu elimde

Oysa çoktan biliyordum ben, kala kala bir kemik kalacağını bahtıma


Tutsan da tutmasan da bir, çeteleyi

Önün ardın bir parça kemik sonunda

O zaman bu kördövüşü niye?


Kök salmanın dayanılmaz cazibesi bekler beni Araf'ta!..

Ben hep kendime yalan, bırak dünyaya!

Önünde sonunda bir parça kemik bile kalmayacak ki zamana...

Etiketler:

1 Comments:

Blogger MAVİ UMUT said...

Bu kördövüşün nedeni hep mutluluğu yakalamak için sanırım, bazen zenginliği yakalamk, bazen kariyer..ama en masumu mutluluk..hak edenlerin pek yaşamadığı...

Ağustos 19, 2009 7:35 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

Seninle gurur duyuyorum

kalbim seninle

Edith Piaf - La Vie En Rose
by bigproblem11