“Sular yükselince, balıklar karıncaları yer... Sular çekilince de karıncalar balıkları yer... Kimse bugünkü üstünlüğüne ve gücüne güvenmesin.. Çünkü kimin kimi yiyeceğine "suyun akışı" karar verir... Afrika atasozu

Cuma, Mart 06, 2009

Başbakan; Utandırma!


Sudan Devlet Başkanı Ömer El Beşir : insanlığın utancı!

İnsanlara kitle katliamı uygulayan, binlerce insanın ölümüne sebep olan, binlerce kadının tecavüze uğramasına sebep olan, onbinlerin katledilmesini sağlayan, çocuklara tecavüzü dikta rejimi çıkarı uğruna destekleyen bir azılı katile, bir çocuk katiline bu kadar sahip çıkan bir ülkenin vatandaşlığı onursuzluğunu yaşamak istemiyorum. Sudan Devlet Başkanı Ömer El Beşir insanlığın yüzkarasıdır, ademiyetin utancıdır!

Davos fatihi, nerede kaldı fatihliğin?

Ben liberal demokrat bir vatandaş olarak sana iki defa oy verdim. Ve, bunu haketmiyorum.

Ankara bu ülkenin yüreğidir, aklıdır, yoludur. Ankara'nın gözü bu kadar mı döndü? Hangi çıkar uğruna bir çocuk celladına, çocuklara zorla tecavüz emri veren bir mahluka sahip çıkıyorsun? Bana sordun mu?

Bana bu utancı yaşatmaya hakkın yok Başbakan Erdoğan!

Etiketler:

2 Comments:

Blogger Nervenruh said...

Thanks for your comment. I wrote an e-mail to you.

Mart 08, 2009 11:32 ÖÖ  
Blogger Birsen Şahin said...

Ich habe es nicht entfangen nervenruh

(birsen58@gmail.com)

Mart 10, 2009 12:40 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home

Seninle gurur duyuyorum

kalbim seninle

Edith Piaf - La Vie En Rose
by bigproblem11