“Sular yükselince, balıklar karıncaları yer... Sular çekilince de karıncalar balıkları yer... Kimse bugünkü üstünlüğüne ve gücüne güvenmesin.. Çünkü kimin kimi yiyeceğine "suyun akışı" karar verir... Afrika atasozu

Cuma, Mart 06, 2009

"Sen Kimsin Ulan!" Paşası

Namlu ucunda yönetime soyunmak korkakların işidir, cesurların değil.

Tolon Paşa, sen bugün Gata'da tedavi görebiliyorsun, askere ait sayfiyede tatil yapıyorsun, toplumda bir itibar!(artık kalmadı ya, neyse) görüyorsun. Bunların tamamı bu Devletin parası ile oluyor. Ve, o parada benim de emeğim var. Bunu unuttun galiba.

Sana hakkımı asla helal etmeyeceğim. Her iki cihanda da on parmağım, on tırnağım yakanda kalacak.

Sen benim Savcıma sövüyorsun, sen benim Genel Kurmay Başkanıma sövüyorsun, sen benim Başbakanıma sövüyorsun. Süngü zoruyla emrini uygulama hevesindesin!

Eğer bu video gerçek ise, sana bir tek diyeceğim var Tolon: buraya ait değilsin.

Bu memlekette Türk, Kürt, Çerkes, Laz, fakir, zengin, sağcı, solcu, komünist, dindar, dinsiz bir arada ve barışık yaşamak istiyoruz. Devletimizin kurumlarına halkın güveni olsun istiyoruz.

Umarım ve dilerim ki, Genelkurmay hakkında dava açar!

Etiketler:

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Seninle gurur duyuyorum

kalbim seninle

Edith Piaf - La Vie En Rose
by bigproblem11