“Sular yükselince, balıklar karıncaları yer... Sular çekilince de karıncalar balıkları yer... Kimse bugünkü üstünlüğüne ve gücüne güvenmesin.. Çünkü kimin kimi yiyeceğine "suyun akışı" karar verir... Afrika atasozu

Pazar, Haziran 22, 2008

ASKER KIŞLAYA!!!

Bu gazeteyi ayakta tutan bizleriz. Sanal ortamda gazeteyi okuma imkanım olmasına rağmen, üç kuruş emekli maaşımla, gazetenin ayakta kalması adına hergün satınalıyorum. Basıldığı sürece de almaya devam edeceğim. Yani, finansörlerden biri ben olduğuma göre ne demek istiyorsun Büyükanıt Paşa?

Belindeki o silahi kenara koy, ondan sonra konuşalım. Yok, illa da silahımı bırakmam diyorsan, benim ölümü çiğnemeden çocuklarıma, torunlarıma karşı bu tür yaptırımlar uygulayamayacaksın. Ben çocuklarımın ve ikibuçuk yaşındaki biricik torunumun geleceğini şekillendirme hakkını sana vermiyorum. Ben bile karışmıyorum, sen kimsin ki karışacaksın benim çocuklarımın geleceğine? Geleceklerini belirlemek onları kendi hakkıdır. Bu uğurda can vermeye hazırım.

Bir kurşunluk canım var, neyden korkmamı bekliyorsun?

Git kışlana ve sana halkın tarafından verilen görevini ifa et. Biz seni ne zaman çağırır, vatan tehlikede dersek, o zaman görevlendirilmiş olursun. O süreye dek, senin görevin sınırlarımızı korumak, düşmana karşı ülkeni korumak. Sizler bu ülkenin kurucusu değilsiniz, askerisiniz. Bu ülkenin kurucusu bizleriz. Çünkü, savaşsınlar diye sana doğurduklarımızı verdik, ölsünler diye sana can verdik. Ama, o canları bize karşı kullanamazsın. Bu hakkı sana HİÇ vermedik.

Yerini bil, bizim dengemizi bozma!

Askerlik kurumu bizde "Peygamber Ocağı" diye bilinir. Bu dengeleri bozmaya senin hakkın yok paşam. Güvenimizi sarsma. Bu toplumu kutuplaştırma. Bu toplumu birbirlerini yer duruma getirme. Bu toplumu birbirine düşürme.

Bu vatan bizlerin; bizlerin kalması için de sizi oraya bekçi kıldık!

Etiketler:

1 Comments:

Blogger The Early Bird said...

Thank you for your interesting blog.
See you later.

Haziran 22, 2008 3:52 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

Seninle gurur duyuyorum

kalbim seninle

Edith Piaf - La Vie En Rose
by bigproblem11