“Sular yükselince, balıklar karıncaları yer... Sular çekilince de karıncalar balıkları yer... Kimse bugünkü üstünlüğüne ve gücüne güvenmesin.. Çünkü kimin kimi yiyeceğine "suyun akışı" karar verir... Afrika atasozu

Cuma, Mayıs 04, 2007

Kendime Konuşmalar 7


Ah şu sırtımın kamburu yok mu? Hep o kahretmedi mi beni? Hep ertelemelerim dolup taştı omzumda/yarına düşlerim!.. Cesaretim boya küpüne düştü, çıkaramadım/yoksa ben mi küpteyim de, adını cesaret koyduğum gerçeğim mi beni sorgulamada.?

Her baharımda kursağımda kalmadı mı sevişmelerim? Elimle itilmiş yarınlarım kanamakta ve hesaba çekeceği günü zorlamada. Hangimiz suçluyduk? Ben mi? Yoksa kafamın içindeki karabasanlar mı? Karabasanlar kanat takıp ötelerden kondu sırtıma/zavallı!..

Kaybolurum pişmanlığımda/sürgün duygularım…


Birsen Şahin
04 Mayıs 2007

Etiketler:

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Seninle gurur duyuyorum

kalbim seninle

Edith Piaf - La Vie En Rose
by bigproblem11