“Sular yükselince, balıklar karıncaları yer... Sular çekilince de karıncalar balıkları yer... Kimse bugünkü üstünlüğüne ve gücüne güvenmesin.. Çünkü kimin kimi yiyeceğine "suyun akışı" karar verir... Afrika atasozu

Cumartesi, Ocak 17, 2009

Bursa'da Neden Recep Altepe?


http://osmangazihayvanevi.com/ Burayı görenler anlar. Bu tesis şu anda dünyada örnek gösteriliyor ve dünyanın en iyi hayvan barınağı ilan edildi. Teşekkür ederim başkan, benim gibi hayvan severleri bu kadar mutlu ettiğin için.


Ayrıca, Bursa'nın Kiremitçi ve Tayakadın mahalleleri en eski semtleridir; Kiremitçi dediğimiz 650 yıldan daha eski bir mahalledir. Benim çocukluğumdan beri orada dönüşüm olacaktı, zaman geldi 15 kat, zaman geldi 18 kattan bahsedildi. Birkaç yıl önce baktık ki 3,5 ve 4 kat gibi komik bir izin çıktı ve insanların bir kısmı mülklerini satmaya başladı ucuz ucuz. Ben bekleyip, satmayanlardanım. İşte bu tezgahı görüp, müdahale ettiğin ve bugün insanların ev sahibi olmalarını sağladığın ve rantın tamamını mülk sahiplerine bırakmaya çaba gösterdiğin için teşekkürler başkan. Ben mirasçı bir torun olarak sayende bir daire sahibi olacağım, üstelik oldukça lüks bir daire; ailemin tamamı toprağını daire ile takasa soksaydı, sahip olduğumuz yerin değeri trilyonu(eski TL ile) aşacaktı. Oysa, senden önceki başkan dönemindeki tezgaha gelseydik, toprağın tamamına o zamanın parasıyla(yine eski para) 100 milyar verildiği için kendimizi şanslı saymalıydık. Bizi değerli mülk sahibi yaparken, çevreyi de düşündün ve popülasyon 3,5 dolayında iken, dönüşümle 2,5 dolayına düşürdün, çevreyi de feda etmedin. Belki böylece ben bir daire noksan alıyorum ama feda olsun güzel ve doğru yerleşimli şehrime, feda olsun doğru insanlara.


İşte bunun için Recep Altepe. Teşekkürler başkan; bütün Osmangazi için yaptıklartına ve yapacaklarına, zira seçileceğine eminim.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Seninle gurur duyuyorum

kalbim seninle

Edith Piaf - La Vie En Rose
by bigproblem11