“Sular yükselince, balıklar karıncaları yer... Sular çekilince de karıncalar balıkları yer... Kimse bugünkü üstünlüğüne ve gücüne güvenmesin.. Çünkü kimin kimi yiyeceğine "suyun akışı" karar verir... Afrika atasozu

Cumartesi, Haziran 07, 2008

Bu Bir Darbedir

Yargıçların yasaya uymadığı bir memlekette yaşamak yarın korkusu getirdi; benim yaşam hakkım, güvencem kalmamıştır. Bunu bana yapmaya kimsenin hakkı yoktur!

Bu ülkeyi 11 yargıç yönetecek ise, kanunları onlar belirleyecek ise(üstelik de kanunları çiğneyerek), biz neden sandığa gidiyoruz? Güne, çağa uygun yasaları çıkartsınlar diye neden Meclise vekil gönderiyoruz?

Yargıçlar yasaları çiğnerse, vatandaşa kim sahip çıkacak? Mafya mı???
Yarın güvencem kalmamıştır.

Meclisin eli kolu bağlanmıştır. 411 Millet Vekilini topluca istifaya davet ediyorum; CHPyi etmiyorum, onlar zaten vekil değil, komutanından emir bekleyen asker!

Etiketler:

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Seninle gurur duyuyorum

kalbim seninle

Edith Piaf - La Vie En Rose
by bigproblem11