“Sular yükselince, balıklar karıncaları yer... Sular çekilince de karıncalar balıkları yer... Kimse bugünkü üstünlüğüne ve gücüne güvenmesin.. Çünkü kimin kimi yiyeceğine "suyun akışı" karar verir... Afrika atasozu

Perşembe, Haziran 26, 2008

Baykal'a Cevap

Bu kadar da cahil olunmaz ki yahooo:)))

Baykal, ben elli yaşımdayım. İyi bir eğitim aldım, birkaç yabancı dilim var, ayda en az 3 kitap okurum, dünyanın yarısını gezdim, açığım, şarap içerim; daha sayayım mı?

İmdiii; ben mi cahilim de, birileri beni kandırıyor?
Ayrıca, bunlar dediğin kim? Uzaydan mı geldiler? Yoksa, şu Kurtuluş Savaşını omuz omuz verdiğimiz kendi kardeşlerimiz mi?

Bu toprakların tarihinde çok ulusluluk vardır; tek tip dayatması başarısız olmuştur. Bu demek değildir ki, rejimimizden vazgeçiyoruz; aksine, rejimimizden son derece memnunuz, sadece demokratik haklarımızı istiyoruz. Devlet karşısında halkın boyun eğdirilmemesini istiyoruz; herkesin bireysel haklarının garanti altına alınmasını istiyoruz.

Eveeet, farkındasın, bizler bizi büyütmüş olan o "göbeğini kaşıyanların" okumuş evlatlarıyız ve sizden korkmuyoruz.

Sen kendi halkına karşı sözde "Kurtuluş Savaşı" çağrısında bulunacak kadar dengeni kaybetmişsin. Derdinizi biliyoruz; halk hizmetçiyken sorun yoktu, halk işçiyken sorun yoktu, halk koyun gibi güdülürken sorun yoktu, halk cıscıbıldak soyuluncaya kadar sorun yoktu; şimdi sorun çok büyük, çünkü yetişmiş bir kuşak var ve senden çok daha akıllı : )))

Aynaya iyi bak! Ne görüyorsun? Ben sana baktığımda, can havliyle sdaldıran birini görüyorum. Ve, siyaset böyle yapılmaz Baykal, o faşizmde olur; o devirler kapandı, o koyunlar bugün tilki oldular ve kargaları kandırıyorlar : )

Yeni ve demokratik, hukuka uygun, istediğin yere lastik gibi çekilemeyecek, sosyal hakları geniş tutan bir Anayasa bize layık. Biz vesayet rejiminde yaşayamayacak kadar gelişmiş ve özgüveni tam insanlarız.

Etiketler:

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Seninle gurur duyuyorum

kalbim seninle

Edith Piaf - La Vie En Rose
by bigproblem11