“Sular yükselince, balıklar karıncaları yer... Sular çekilince de karıncalar balıkları yer... Kimse bugünkü üstünlüğüne ve gücüne güvenmesin.. Çünkü kimin kimi yiyeceğine "suyun akışı" karar verir... Afrika atasozu

Pazartesi, Temmuz 31, 2006

Aşk, Elem, Felaketim





Dinleyin/dinletin http://www.youtube.com/watch?v=lVbBy7HGW7w&mode=related&search=fairuz



Aşk

İçimde gizlediğim
Mutlu tebessüm
Bir çocuk paklığı

Sesler celladım
Tenim günahkâr
Güneş örter üzerimi
Ay bakakalır



Elem

Gördüm ağlaşan bebekler
Çölde mezar
Yüreğim kanar

İsa ile Mustafa elele
Süzülür Mabet'e
Paramparça dualar


Felaketim

Duyduğum çığlıklar
Mezarım olur
Toprak bakakalır

Birsen Şahin
31/07/2006

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Seninle gurur duyuyorum

kalbim seninle

Edith Piaf - La Vie En Rose
by bigproblem11