“Sular yükselince, balıklar karıncaları yer... Sular çekilince de karıncalar balıkları yer... Kimse bugünkü üstünlüğüne ve gücüne güvenmesin.. Çünkü kimin kimi yiyeceğine "suyun akışı" karar verir... Afrika atasozu

Pazartesi, Eylül 18, 2006

Çöktüm

Bir müddettir makinamda zaman zaman arıza oluşuyordu. Bir gün hiç açılmadı fakat bir gün sonra hiç birşey olmamışcasına çalıştı. Bilgisayarcı arkadaşım geldiğinde birkaç parçasının değişmesi gerektiğine söylemişti, ama idare ediyordum o gelinceye dek.

Maalesef bugün hiç açamadım. Arkadaşım makinamı yapar yapmaz döneceğim.

Ne kadar alışmışız bir tuşla dünyaya ulaşmaya. Bugün kendimi boynunu bükmüş bir öksüz gibi hissettim. Sanki gözümde kara gözlükler var da, o kara gözlükler ardından bakıyormuş gibiydim dünyaya.


Sahip olduklarımızın kıymetini bilmiyor da isyan ediyoruz ya bazen, bugün bunun anlamsızlığının farkına vardım. Bir tuşla dünyaya ulaşabilmenin ne büyük bir ayrıcalık olduğunu gördüm.

Güzellikler dilerim tüm evrene.

İyilikle kalın sevgili misafirlerim. Umarım uzun sürmez ayrılığımız

1 Comments:

Blogger Unknown said...

Estafurullah Dostum!

Umarım bir an önce düzelir bilgisayarın ve sana mahsettiğim programı kurdursan PC'ne keşke, hazır bilgisayarcı eli değmişken.

Eylül 18, 2006 9:55 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

Seninle gurur duyuyorum

kalbim seninle

Edith Piaf - La Vie En Rose
by bigproblem11