“Sular yükselince, balıklar karıncaları yer... Sular çekilince de karıncalar balıkları yer... Kimse bugünkü üstünlüğüne ve gücüne güvenmesin.. Çünkü kimin kimi yiyeceğine "suyun akışı" karar verir... Afrika atasozu

Pazar, Eylül 25, 2005

Hüzün


İşte geldiler yine
Tekmili birden
Sardılar her yanımı
Etimi kemiriyorlar sanki
Ağzımı kemirdiler
Gözlerimi oyuyorlar şimdi
Yanmış, kor olmuş tenim
Biraz sonra
Eser kalmayacak benden geriye
Ama
Yabancı değilim bu duyguya
Daha önce de olmuştu
Yaşam pınarım bırakıp gittiğinde beni
Ürperdim
Devrildim
Ağır-aksak
Topal
Sürdürmeye çalıştım
Bezginler köyünde nefesimi
Ama
Başa çıkamadım işte
Bak yine geldiler
Ne zaman sevinsem
Bir an derin nefes alsam
Gözlerim parlasa azıcık
Sürmez fazla
Mor acılarda kavrulurum
Uçlarım kanar kırmızı
EyHüzün!
Bırak!
Düş artı yakamdan!

Birsen şahin
03/06/2005

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Seninle gurur duyuyorum

kalbim seninle

Edith Piaf - La Vie En Rose
by bigproblem11