“Sular yükselince, balıklar karıncaları yer... Sular çekilince de karıncalar balıkları yer... Kimse bugünkü üstünlüğüne ve gücüne güvenmesin.. Çünkü kimin kimi yiyeceğine "suyun akışı" karar verir... Afrika atasozu

Pazar, Eylül 18, 2005

Uçurtmamı Vurdular Anne!


Uçurtmamı vurdular anne!
Uçurtmamı vurdular!
Kargalar hep birden gagalarıyla vurdular!
Oysa ne hayalle yapmıştım onu,
Yapıştırmıştım kağıtları birbirine,
Sevgi eserimde o benim,
İlk ürettiğim oyuncağım.
Uçurtmamı vurdular anne!
Bir kuyruk yapmıştım anne,
Görmeliydin nasıl süzülüyordu havada;
Hele bir de küpeleri vardı ki,
Salım salım sallanıyordu gökyüzünde.
Hasan, Ahmet, Mehmet, Ali...
Hepsi hayrandı benim uçurtmama;
Çünkü, hayallerini yüklemişlerdi ona,
Hepimizin hayallerini.
Uçurtmamı vurdular anne!
Kara kargalar, sürü halinde gelip vurdular!!!

03/09/2005
Birsen Şahin

Seninle gurur duyuyorum

kalbim seninle

Edith Piaf - La Vie En Rose
by bigproblem11